vineri, 5 aprilie 2013

Orez "buruienos"

E postul Pastelui, si mai ales ...e vineri, asa ca azi va las in compania unui orez asezonat cu "buruieni" ...de altfel, foarte gustoase si "vitaminoase". Si unde mai pui ca e super mega-simplu si rapid de preparat...iar ingredientele le gasesti oriunde  (in cazul meu sunt culese din "fundul" gradinii de pe malul rausorului care si-a croit drum pe la noi ...)
 Ingrediente:
orez (cam 200 gr),
1 ceapa,
urzici proaspete, 
stevie,
grausor(sau untisor, sau salatica),
ciuperci (bureti / opintici in cazul meu)
sare, piper.
 Preparare:
Se taie ceapa marunt si verdeturile  apoi se pun la calit  in 2-3 linguri de ulei.
Dupa cateva minute se adauga orezul si apa (cat sa depaseasca orezul cu 2 degete). Se condimenteaza dupa gust apoi se lasa la fiert . Cand scade apa pana la nivelul orezului, se opreste focul si se serveste.
Pentru cei mai necredinciosi (cum e si sotul din dotare) puteti pune alaturi de acest orez si "carne, carnee, carneee" ....!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Imi place cum ai preparat orezul, foarte bun! ;)

Monya spunea...

Multumesc. dar cred ca "preparat" e mult spus. Am aruncat niste buruieni in oala, apa si apoi orez....

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...