vineri, 7 iulie 2017

Tocanita din inimi si pipote de pui, cu vinete si dovlecel



Zilele trecute am pregatit 2 vinete şi 2 dovlecei pentru snitele. Le-am feliat , le-am presarat cu sare si le-am lasat la scurs puţin. Am facut eu cât am făcut la şnitele insă deja erau cam multe, aşa că m-am oprit. Dar îmi mai rămăseseră câteva felii de vinete şi dovlecel şi nu prea mă înduram să le arunc că tare fragede şi gustoase erau. Şi culese din grădină.
Aşa că  le-am valorificat într-o tocăniţă numai buna pentru a doua zi la birou.

Ingrediente:

500 gr pipote şi inimi de pui, 
1 vânătă, 
1 dovlecel, 
1 ceapa, 
1 cutie rosii întregi de la SunFood, 
cateva fire mărar verde, 
sare, piper, 
1 lingură ulei



Preparare:
Am curăţat pipotele şi inimile apoi le-am calit în ulei încins.
Am adăugat ceapa tocata mărunt.
Am turnat 250ml apă şi am lasat la fiert. Cand pipotele au fiert, am adaugat rondelele de vinete si dovlecel şi conserva de rosii.
Am condimentat cu sare si piper si am mai lasat la foc cam 10 minute.
Am presărat mărarul tocat mărunt si am servit.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...