luni, 21 august 2017

Supa crema de rosii cu busuioc



Ingrediente:

3 roşii, 
½ dovlecel, 
2 cepe, 
3 cozi de telină  ,
3 catei de usturoi,
frunze busuioc, 
sare, piper, unt



Preparare:

Aceasta supa se află in farfuriile noastre, tot în urma piticului meu de a nu mai arunca resturile  (si aici ma refer la capete, bucatele ) de legume. 

Făcusem asadar niscaiva rosii umplute cu brânză la cuptor, delicioase de altfel, dar aici nu-i vorba despre ele si-mi ramasese miezul. Era asa zemos şi roşu şi parca-mi părea rău sa le arunc. Iar salata nu prea aveam cu ce să o savurez. 

Aşa că, le-am aruncat repede într-o cratită, alături de ½ dovlecel, 2 cepe, 3 cozi de telină  şi vreo 3 catei de usturoi. Am condimentat totul după gust  si am lasat sa fiarbă. 
La final , am adaugat 2 frunze de busuioc şi un cub de unt. Am pasat totul la blender si am savurat . 

Merge de minune si calda, dar rece e absolut senzaţională.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...