vineri, 8 septembrie 2017

Platou aperitiv cu vinete, dovlecei si ciuperci


Acest Platou cu aperitive vegetariene a fost un adevarat succes, nu a ramas nici macar o firmitura . Eu stiam ca sunt bune, ca le am mai pregatit o data, insa mi s-a confirmat ca Dia gateste numai bunatati si ca merita sa-i urmaresti blogul si , mai ales, sa i incerci retetele.

Desi aveam reteta listata, pana am ajuns la bucatarie, am ratacit-o, asa ca, am mesterit din aduceri aminte, probabil uitand unele ingrediente si adaugand altele noi, dar , repet : rezultatul a fost de 10 !! 

Multumesc Dia !


Ingrediente:

1 dovlecel, 
1 +1/2 vanata, 
1 morcov,
1 ceapa,
3 catei usturoi, 
1 gogosar, 
16 ciuperci,
200 gr branza topita,
1 lingura pasta de rosii/bulion,
masline, 
rosii,
sare, piper, ulei




Preparare:

Feliem foarte subtire (lucru care mie nu prea mi-a reusit) vanata si dovlecelul. 

Dam morcovul prin razatoare. Tocam marunt ceapa si jumatatea de vanata.

Incingem grilul si frigem feliile de vanata si dovlecel pana capata acele dungi maronii, de la gratar. Daca nu aveti grill, merge si o tigaie normala, dar nu vor mai fi la fel de aspectuoase. 

Le presaram cu sare si le lasam sa se raceasca.

Curatam ciupercile si punem palariile pe grill, le presaram cu sare si le lasam sa se coaca putin. Cand se inmoaie sunt gata. Le scoatem pe o farfurie si le lasam sa se raceasca. 

Intre timp pregatim umplutura pentru vinete. Incingem o lingura de ulei si adaugam morcovul, ceapa, vanata si piciorusele de la ciuperci, toate tocate marunt (cu exceptia morcovului pe care-l dam prin razatoare).  Cand devin sticloase, adaugam pasta de rosii si vreo 50 ml apa, condimentam cu sare si piper si lasam la foc mic pana scade tot lichidul. 

Cu o lingurita, punem din acest amestec pe fiecare felie de vanata si rulam, apoi le asezam pe platou. 

Taiem marunt gogosarul si-l adaugam peste branza (din greseala, in loc e branza de burduf-preferata alor mei, am inhatat din raft branza topita pentru feliat) . Adaugam usturoiul pisat. Condimentam cu sare si piper si amestecam. 

Umplem 10 ciuperci cu acest amestec. 
Cu o lingurita punem si pe feliile de dovlecel si le rulam. 

Cateva ciuperci le-am lasat simple, pentru mofturosi. 

Am completat platoul cu masline si rosii (galbene si rosii ).








Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...